Enyészpont

Enyészpont

Örökség

2014. február 14. - Koriander

"Amikor nagyon nyugtalannak érezte magát, mivel soha semmire nem volt ideje, leült, mint egy hegy, egy kávéház teraszán. Amikor gőgöt, hiúságot tapasztalt magában, visszaemlékezett a pipacsra - "minden virág elhervad" -, szíve újra a fény felé fordult, amely nem múlik el."

Jean-Yves Lelou

Ma olyan meghalós kedvem volt.

Gondolkoztam, hogy ha mégis bekövetkezne az, amit pillanatnyilag érzek, mi lenne az amit a gyerekekre szeretnék hagyni?

  1. a mosolyomat, 
  2. az ölelésemet
  3. és a hitet - bár rossz dolgok az életben megtörténhetnek, de legyen biztos tudatuk, hogy mindig van megoldás.

Kicsit el is pityeredtem, hiába az önsajnálat az a kétségbeesésbe taszít. Elvonszoltam magunkat a bringával az oviig és amikor a csupamosoly C. megkérdezte hogy hogy vagyok, mondtam, hogy ma rosszabbul. Rám mosolygott, és mondta, hogy segít, ha baj lesz, ő hozza haza majd A-t.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enyeszpont.blog.hu/api/trackback/id/tr265812644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása