Enyészpont

Enyészpont

hátébéség vagy napi szopacs

2017. október 27. - Koriander

ez most egy rinya poszt lesz, de muszáj. 

kb. fél éve tértem vissza a dzsidipík termelők közé és elkezdődött a furkálás. egy szimpla leltárt nem lehet úgy végig vinni, hogy ne legyenek “érzelmek” meg sértődés. tény, hogy kopókat megszégyenítő szimatom van az anomáliák kiszúrására. de ezt is igyekeztem diszkréten, hogy az ember elüthet számokat- ezért lenne jobb visszaellenőrizni.

utálom a rendetlenséget és a káoszt.

kussban rendet raktam.

ebből is sértődés lett.

de tegnap volt a csúcs.

elhoztam a fizetési papírokat (mert amúgy egyenként vagyunk az irodában, hogy ne legyen időnk körmöt reszelgetni, meg ilyen félnapos picsameló: szép helyen és kedves emberekkel) 

és erre a k. kolléganő képes volt üzizni:

Wieso wurde das Kuvert mit meinem Lohnzettel geö8net und wieder zugeklebt?? Das war noch nie der Fall und sollte auch in Zukunft nicht sein. Finde ich nicht in Ordnung…

Mijatök? Most tényleg azt hiszi, hogy kinyítottam a borítékot? 

Visszaírtam neki, hogy csak elhoztam, nem vizsgáltam meg külön a borítékok hátulját, csak a neveket néztem az elején és tettem be mindenki fakkjába.

ez a nő papolt nekem a múlt héten a kölcsönös bizalomról (!) és a kollegialitásról.

most már kb tudom miért voltam hét évig hátébé. 

inkább szülök még egy gyereket,

de addig is kitumblizok magamnak pár cuki vigasz kismacskát.

A bejegyzés trackback címe:

https://enyeszpont.blog.hu/api/trackback/id/tr4613103570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása