Enyészpont

Enyészpont

Életre kelsz

2014. április 26. - Koriander

Mostanában az "ugye szeretsz?" és a "nem szeretlek"-ben vergődünk....olyan szinten, hogy az éppen csak beszélni tanuló 21 hónapos is már, ha valami nem az ő elképzelései szerint alakul, akkor egy harsogó  "mem sze!"=(nem szeretlek)  és "nem te!"(= nem tetszik)-kel utasít rendre. Ilyenkor próbálom elmagyarázni, hogy bár a jelen csínytevést nem helyeslem, de mindig is szeretni fogom őket.

Aztán eljött a pillanat, amikor az éppen aktuális próbatételemnél (esti fürdetés fogócskával), mondtam a Nagyomnak, hogy elfáradtam. Erre ő visszakérdezett  "a szereteted is?". Mondtam neki, hogy úgy érzem most az is. A kapott információtól kicsit magába roskadt, közben azért a fogaskarekek az okos buksiban láthatóan kattogtak tovább, majd felkiáltott:

-Anya semmi baj, megjavítunk! Igyál sok vizet és életre kelsz!

(A "vízivás" előzménye egy húsvét előtt kiültetett és teljesen hervadt primula volt, amit még sikerült az utolsó előtti percben meglocsolnunk, hát nem életre kelt?! :))

A bejegyzés trackback címe:

https://enyeszpont.blog.hu/api/trackback/id/tr336090370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reszet Elek 2014.04.28. 20:56:27

Ilyen idős koromban a családi legendárium szerint, ha valaki nem tetszett, a hülye csöcs jelzős szerkezetet akasztottam rá. Ennél a szeret nem szeret is messze jobb.

www.youtube.com/watch?v=NgDC5PafeWE

Koriander 2014.04.30. 11:09:57

hát, őőő, izé :), nekem totál más asszociációim voltak a leírt esettel kapcsolatban... egyrészt a szamáriai asszony esete...
„Mindaz, aki ebből a vízből iszik, ismét megszomjazik, de aki abból a vízből iszik, amelyet én adok neki, soha többé nem szomjazik meg, hanem a víz, amelyet adok neki, örök életre szökellő vízforrás lesz benne.” Erre az asszony megszólalt: „Uram, add nekem azt a vizet, hogy ne szomjazzam, és ne járjak ide meríteni!”
m.cdn.blog.hu/el/eleszto/image/ib3396.jpg

másrészt Zorán:
"Hogy értsd, egy pohár víz mit ér
Ahhoz hőség kell, ahhoz sivatag kell
Hogy lásd, egy napod mennyit ér
Néha látnod kell
Az élet hogyan fogy el"
www.youtube.com/watch?v=YToK204N4h8

Reszet Elek 2014.04.30. 11:31:50

@Koriander: A saját "történetemre" asszociáltam ilyen módon.

Koriander 2014.04.30. 11:55:55

oksi. csak asszem a' hülye csöcsön' akadtam fenn, vhogy nehéz elképzelni egy 4 évesnél... most egyébként bajban vagyok a cicizéssel is. most próbáljuk neki elmagyarázni, hogy cicije a nőknek van, mellkas/ mell férfiaknak.
süti beállítások módosítása