Enyészpont

Enyészpont

Ösztönzavar

2013. július 31. - Koriander

Az egyik még csak a szárnyait bontogatja, a másikat már a világ leggazdagabb szupermodelljei közt jegyzik.Az egyik még szinte gyerek, a másiknak már három sajátja van. Kinézetre szinte ikrek: Palvin Barbarát (az első fotón) gyakran Natália Vogyánovához (a második fotón) hasonítják...Mindkettőt szinte az utcán fedezték fel vajon mennyivel könnyebb a kis glamouros bébeknek... Így van ez?

A Nyizsnij Novgorod munkásnegyedéből származó Natasa Vogyánova szó szerint kemény gyermekkort jegyezhet: 6 éves volt, amikor az édesapja kilépett a család életéből, miután megszületett csecsemőkori agyi bénulásban szenvedő testvére Okszána. Így az édesanyjának egymagában kellett a lányokról gondoskodnia. Miközben az anya négy műszakban a gyárban robotolt, a kicsi Natasa látta el a háztartást és vigyázott a kistestvérére. Később, hogy a családi büdzsét egy kicsit kipótolják lett egy saját gyümölcsös standjuk, ahol a lány iskola után is besegített.

A fordulópont Natasa életében 15 évesen következik be, amikor egy orosz modellügynökség felfedezi. A franciaországi szerződés egyik feltétele a folyékony angol nyelvtudás. Az addig iskolában gyengén teljesítő Natasa megtáltosodik: két hónap alatt tanulja meg a nyelvet. Tökéletes angolsággal kommunkál. Innentől már csak felfele van: 1999-ben a kelet-európai újhullámos modellek között az egyik legkeresettebb. A sikeres és gyönyörű nő körül hemzsegnek a férfiak... Hogyhogy nem a 19 éves lány terhes lesz sir Justin Trevor Berkeley Portmantől, akivel végül 2001 novemberében összeházasodnak.

Vogyánova, saját bevallása szerint már megérett a gyerekvállalásra, hiszen anyja őt is 19 évesen szülte. Látszólag érett gondolat, és már-már hiszek neki. Aztán leesik az álam: két héttel a szülés után már a kifutón, a rivalda fényben áll - csúcsformában. Mindenki őt ünnepli, őt csodálja. Itt azért eltöprengek, vajon irigy vagyok? Vagy mi az ami konkrétan zavar? Két gyerekem van és nagyon is jól emlékszem arra az emberkerülő érzésre, ami az első hónapokat jellemezte, még attól is visszariadtam, hogy megbámulják a gyerekeimet, macsakaként óvtam őket a felesleges tekintettől, ingerektől. Az interjúkban a férje mindig kiemelt helyet kap és Vogyánova hangsúlyozza, hogy a férfi támogatásának köszönhetően sikerült megteremtenie az egyensúlyt a család és a mesés karrier közt (és tegyük hozzá, hogy a pasi jelentette a biztos belépőt a felső tízezerbe). Persze sejtjük mi, hogy lordéknál a háztartást házvezetőnő viszi, a gyerekhez meg nanny kell, de a romantikus énünk hinni szeretne a mesékben, heppineszre vágyik a nép, és Natasa egyre szebb... kegyeit a legnagyobbak keresik: Shiatzy Chen, Calvin Klein, Louis Vuitton, Yves Saint Laurent, L’Oréal, David Yurman, Marc Jacobs, Pepe Jeans, Diane von Fürstenberg, Chanel, Guerlain.

Vogyánova 25 évesen már háromszoros szuperanya, Lord Portman hűséges pincsiként tologatja/ ringatja a kifutók kulisszái mögött a babakocsit, hát ez van, ez is az asszonyi piár része...

Egy szupermodell persze nem csak szép, hanem jószívű és kedves. Natasa intelligensen nyilatkozik, a személye elbűvölő és hiteles. Gyakran látogat Oroszországba: édesanyja és testvére sorsát is elrendezi, nagyszüleinek is addig sosem látott élhető „luxust” teremt. Ezzel egy időben, a gyermekkori emlékek súlyát cipelve titkos, de újságokban azért elegánsan lekommunikált vágya, hogy a hozzáhasonlóan nehéz sorsúak gyermekkorát szeretné boldogabbá, élhetőbbé varázsolni.

A cselekvéshez szükséges löketet végül a 2004-es 334 áldozatot, köztük 186 gyerek életét kioltó beszláni vérengzés adja meg.

2005-ben - barátnőjével Diane von Fürstenberggel - létrehozzák a Csupasz Szív Alapítványt (Naked Heart Foundation). Fürstenberg egyik interjújában nyilatkozza, hogy a kezdeti ügyetlenkedések és bakik ellenére, milyen nyitottsággal és jószívvel fogadták a vagyonosok a kezdeményezést. Hát persze, milyen édesek a játékos kiscicák, ahogyan a sokszázezerfontos gombolyagocskával játszadoznak. Az alapítvány küldetése hangzatos: biztosítani a gyerekek boldogságához szükséges két alapvető dolgot: a szerető családot és a fejlesztő, játékos környezetet. Az alapítvány egyrészt az oroszországi gyermekotthonokban tengődő gyermekek életkörülményein igyekszik javítani, másrészt a sérülékeny családokon próbál segíteni, külön figyelmet fordítva a különböző fogyatékkal élőkre. Külön eredménynek tekintik, hogy az alapítvány létrehozása óta megépítették a 100. játszóteret Oroszország legeldugottabb helyein. Munkájuk középpontjában a család egysége és boldogsága áll.

Vogyánovának mégsem sikerült: 2011 júniusában bejelentik a különélést. Egyes pletykák szerint a válást Lord Portman kezdeményezte “felelőtlen viselkedésre” hivatkozva. Tényleg így van, nemcsak féltékeny volt a pasi? vagy tényleg csalódott „

Azt hiszem Portman, valóban kiábrándult Natasából: 10 év után rá kellett jönnie, hogy az egész csak egy színjáték: a házasságuk, a gyerekek, az alapítvány. Talán ez utóbbival kapcsolatban vannak a legviszásabb érzéseim, ui. Natalink a beszláni vérengzés után Moszkvában sír és mindenféleképpen szeretne segíteni, ezért az a zseniális ötlete támad, hogy az elárvultaknak játszóteret épít! Aha. Egy gyereknek, akinek ép most puffantották le az anyját, valóban terápia az új játszótér...Rögtön nem sikerül, hiszen annyian akarnak a beszlániakon segíteni, hogy az első játszótér Nyizsnij Novgorodban épül fel, hogy az ő gyerekeinek is legyen hova kimenni. Értem én, hogy ő nem orvos, nem pszichológus..., de ha ennyi felesleges pénze van, akkor miért nem direktben és csendben juttatja el a rászorultaknak vagy a rászorultakat ápolóknak? Mennyire fair mások tragédiáját saját öntömjénezéshez használni?

Van ez a fotó, a 19 éves Natali az ortodox egyházi esküvőjén: Portman komoly, míg Natasa valahova üveges tekintettel a messzibe réved... Mintha most is a terven töprengene: kitörni a nyomorból és boldognak lenni, mindenáron. Natali gyakorlatilag nulla szülői felügyelettel és minta nélkül nőtt fel, helyette voltak kötelezettségek és elvárások, és egy mesebeli vágy ebből a pokolból kitörni. A gyerekei ugyanolyan magányosak csak mostmár luxusban és több ország között a láthatásért ingázva. Vajon továbbörökítette a magával hozott ösztönzavart vagy mégis sikerül kitörnie egyszer a spirálból?

 

 Hivatkozások:

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/russia/6989292/Natalia-Vodianova-role-model.html

http://www.weddingwoof.com/who-else-got-married-in-november-natalya-vodianova-and-justin-portman/

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enyeszpont.blog.hu/api/trackback/id/tr265435436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reszet Elek 2013.08.04. 12:04:46

@Pikareszk: Milyen egyenlőtlenségekre gondolsz?
Ami nekem pl az ilyen listákban szemet szúr az az, hogy női részről szinte mindig benne van: "Fogadjon el olyannak, amilyen vagyok." Fordítva ez miért nem megy?
Nem hiszem hogy nemi egymásra mutogatás nélkül tudnánk erről vitázni. Másrészt minden ember más és más, ahogy minden helyzet is. Úgyis az adott egyénnel kapcsolatban dől el minden. Az általánosítás meg csak rossz vért szülne.
Én is írhatnám mondjuk, hogy legalább annyira és annyiszor akarjon szexelni mint én. Úgy szopizzon, mint egy kisördög. Ne próbálja folyamatosan aláásni, kikezdeni a tekintélyemet, folyamatosan megkérdőjelezni a korábban együtt meghozott döntéseket. Újra és újra felemlegetni a múlt történéseit. Kisszerű hatalmi játszmák eszközévé tenni a szexet, a házimunkát vagy éppen a gyereknevelést. Nem az anyámmal vagyok együtt, szóval ne próbáljon folyamatosan nevelni és megváltoztatni (úgysem megy). Ne engem hibáztasson mindenért (hiszen ez a legkönnyebb). Sorolhatnám, de mi értelme lenne? Teljesen életszerűtlen, ilyen nő nincs is.

Pikareszk 2013.08.04. 12:28:34

@Reszet Elek: Egyenlőtlenség: a férfi kidolgozza a belét, mert azadolga', miközben alig van saját élete, sem a barátaival sem egyedül nem megy el, max iszikegysört' de azt sem azért mert azt szereti, arra módja se volt hogy kitalálja mit szeret csinálni.
A nő beszorul a négy fal és a szülések köze, módja sincs hogy tanuljon, elmenjen, akármit is csináljon ami nem az anyasaggal kapcsolatos.
Ezek csak kiragadott példák, nem általánosítani akarok, sem emberre, sem elethosszra, de úgy látom, mindkét féllel szemben vannak igazságtalanságok.

Amiket leírtál. Szerintem jogod van így gondolni, az, hogy ezek mennyire valósulnak meg, gondolom szerencse kérdése is, meg érettségé is( nincs jogunk nevelni a másikat, de gondolom nem is kell ha mindketten érettek vagyunk) .
A legtöbb szerintem értelmes elvárás. Az orális szex minőségéről nem tudok nyilatkozni, kinek milyen a kisördöge ;)
(telorol írok, így nincs lehetőségem bővebben kifejteni)

Pikareszk 2013.08.04. 12:31:51

Amúgy nagyon nagy gondnak tartom, hogy sok nő anyaskodni kezd. Nem tudom mi az oka, de velem is előfordul. Tudod mit tapasztaltam Elek? Hogy nagyon sok férfi igényli, hogy anyai modon lássam el.
Nem tetszik, nem akarom, nem vagyok rá büszke sem, ezen dolgozni kell.
De a jelenség létezik.

Pikareszk 2013.08.04. 12:42:07

@Pikareszk: Illetve azt tudom, hogy nálam mi az oka, de azt nem, hogy általában ugyanaz váltja -e ki. És azt sem hogy a férfiaknak valóban van -e erre szüksége, vagy csak nem láttak teljes nő -mintát, hanem elsősorban anyait.
Ha abból indulok ki, hogy mennyi lány nő úgy fel hogy ez édesanyja kire újság anyuka, akkor valószínűleg ez áll a fiúkra is. De ez csak egy ötlet, nem tudom hogy valóban ez -e az oka.

Pl én két altalam ismert férfi között óriási különbséget látok, mindkettő édesanyját ismerem. Az egyik mártír, anyarabszolga, míg a másik nem kizárólag a családnak élt.
A srácok elvárásai is ezek szerint alakulnak a lányokkal szemben, ahogy látom.
Ez egy példa, nyilván sok más tényező is befolyásolja az igények alakulását.

Reszet Elek 2013.08.04. 13:38:37

Nehéz dolgok ezek. Nyilvánvalóan sokkal mélyebb problémák vannak itt. A kapcsolatok nagyrészében energia (és idő) szegénység miatt csak felélik, kiégetik azt az érzelmi tőkét, amit a kezdeti mámoros szakaszban beletettek.
Alacsony az emberek szabadságfoka. Jó ha minden századik pár független anyagilag ill. komoly élethelyzeti problémák (betegség, munkanélküliség) esetén sem nullázódik le.
Nyilvánvalóan rossz modelleket sugalmaz a média.
Alacsony az emberek energiaszintje is. Ha körülnéz az ember, mindenhol azt látja, hogy az emberek beérik a "minthával" és "éppencsakkal" is. Ma már a dolgok látszata is elég, elegendőek a duma, csinálni meg nem kell semmit. Ez még a munkavégzésre is igaz. Elég ha a papíron minden rendben van.
Kicsiben és nagyban is ezt a "spórolást" látom. Az emberek mindig a rövidebb utat keresik, csak az a baj hogy az nem ugyanoda vezet. Nem hajlandóak megfizetni a dolgok árát és persze ki vannak akadva, hogy mégsem azt kapják, amit szeretnének.
Ezért van az, hogy a harmadikra is lifttel megyünk, hogy a művirág is jó, hogy ha folyamatosan emésztési problémánk van beszedünk valami bogyót (nem az életvitelünket vagy étrendünket gondoljuk át), hogy mindenféle szereket szedünk sportoláshoz, hogy a távkapcsolat is jó meg a net, de azt sem tudjuk ki lakik a szomszédban, sorolhatnám.
Persze a problémákért meg van kit hibáztatni. A gyerek azért olyan állat, mert sokat néz tévét és mert az iskolában nem nevelik. A másik azért keres többet mert férfi vagy benyal, ha meg nő azért mert beszopta magát. Itt is lehetne sorolni a példákat. Szerintem mindenki tudna írni egy csomót.
Az ember társas lény, a társ olyan a lelkünknek, mint a napfény vagy a levegő a testünknek. Ilyen viszonyok között nem csoda hogy annyi emberé problémás. Miért csodálkoznak a legtöbben azon, hogy amikor ki akar venni valamennyi energiát a kapcsolatiból, rá kell döbbennie, hogy már nincsen benne semennyi sem? Csak onnan lehet kivenni, ahova előtte beletettek.
A kapcsolatok leginkább kiégnek, igénybe vesznek, lesújtanak, pedig felemelniük kellene, kiteljesíteni.
Szóval megy az egymásra mutogatás és mindig a másik szara a büdös (már elnézést). Pedig az embereknek valójában most is ugyanazok a dolgok kellenének, mint évszázadokkal ezelőtt. De ugye se türelem, se idő, sem tisztelet, sem szerénység, figyelem stb...

Pikareszk 2013.08.04. 15:25:31

@Reszet Elek: Kene a francnak ugyanaz. Én mar másképp nőttem fel, nem tudom elképzelni hogy nem dolgozom, vagy épp nincs önálló bevételem.

Reszet Elek 2013.08.04. 15:34:11

@Pikareszk: Én a boldogságról írtam az utalt bekezdésben nem pedig arról mennyi pénzed van. Nem hinném hogy az érzelmi igények mások lennének, mint régen. Nem kell áthallani semmilyen ülj otthon és neveld a gyerekeket dolgot.

Reszet Elek 2013.08.04. 15:51:48

@Koriander: Mindig is tésztás voltam, úgyhogy jöhet, ha már képes voltál ilyen melegben...
12,04-re írtam, hogy ilyesmiket nélkülöző nő nincsen is. Nem gond ez, amíg kezelhető mértékű és gyakoriságú no meg persze minketten tisztában vannak vele.
Végignéztem a linkelt poszt kommentjeit (eltartott egy ideig). Többször elmosolyodtam (Vilar? Szubika?), tudod miért. Ez a Barnacsaj érdekes jelenség. Mondjuk az én ízlésemnek túl agresszív. Biztos megvan rá az oka. Láthatóan nagyon okos és megszokta, hogy a szellemi képességeivel ne csak éljen, de visszaéljen is. Szívesen leülnék vele dumálni. Mást nem hiszem. Szexuális dolgokban nem hiszem hogy lenne közös nevező. :-)
Mondjuk nálam ez a mégegy (vagy több) pasas legyen az ágyban erősen hard limites dolog, függetlenül a perverzióimtól és az "édes-mocskos" fantáziámtól. Nő még csak hagyján. Azt hajlandó vagyok elfogadni, hogy férfiként "női" dolgokat nem tudok megadni a partneremnek. Viszont másik pasas...
De ez egy hosszú történet.

Pikareszk 2013.08.04. 15:55:14

@Reszet Elek: Nem hallom át, csak félreértettem.

Az azért meg néha előfordulhat.

Különben meg fogalmam sincs milyen érzelmi élete volt az embereknek kétszáz éve, így nem tudom megítélni, hogy akarom -e ugyanazt. Azt láttam, hogy a nagyszüleimnek milyen volt.

Pikareszk 2013.08.04. 16:00:16

@Koriander: Imádom a palacsintat, amúgy is tésztás vagyok :)
Köszi, túrós és lekvaros jöhet ;);)

Koriander 2013.08.04. 16:08:01

@Reszet Elek: en iyen tanulekony vagyok :D ugye nem baj, ha a friss tudasommal villogtam? szerintem is erdekes jelenseg a csaj.

@Pikareszk: de mindenki csak boldog szeretne lenni, ez viszont idotallo.

Maki hooool van? mintha jonni keszult...

Koriander 2013.08.04. 16:08:39

oksi-oksi kerem a tanyerokat:-)

Koriander 2013.08.04. 16:12:56

@Reszet Elek: de nem errol szolt a poszt, hogy kinek mi fer bele, hanem a strandrol. asszem nekem a masok is lathatnak dolog az izgi, de valos szituban tuti, hogy ledermednek.

Pikareszk 2013.08.04. 16:15:28

@Koriander: Igen, ebben igaza van Eleknek. Ez sosem változik.

Reszet Elek 2013.08.04. 16:15:42

@Pikareszk: Hogy milyen érzelmi élete volt magam sem tudom, hogy milyen érzelmi igénye az már más tészta. A korszellem legfeljebb némely részét hangsúlyosabbá teszi, de amúgy ugyanaz. Szerintem semmivel sem vagyunk másabbak, sem biológiailag, sem intelligenciában vagy érzelmileg, mint a távoli őseink.

Pikareszk 2013.08.04. 16:25:15

Nálunk ma diótorta lesz. Kertek?

Pikareszk 2013.08.04. 16:27:29

@Reszet Elek: Biológiailag szerintem valtozunk. Nem lehet?
Intelligencia nem változott, EQ sem hiszem.
Összességében igaz.

Reszet Elek 2013.08.04. 16:44:08

@Pikareszk: Mindenki sütizik? Nekem is kell szereznem valami édességet! :-)
Másik: Mondjuk biológiailag bizonyos intervallumon túl gondolom igen. Nem vagyok biológus.
Meglehet ilyesmikben, hogy mondjuk bizonyos betegségekre való fogékonyság, azokkal szembeni ellenállási képesség, bölcsességfog, vakbél stb.
Ez a lényegen nem változtat, legalábbis nem ilyen rövid távon (értsd néhány évezred).
Másrészt a technikai fejlődéssel gondolom a szelekciós tényezők is megváltoztak.

Koriander 2013.08.04. 17:07:31

@Pikareszk: nekem fagyassz le lecci egy szeletet:-) most tul meleg van, de jol hangzik
@Reszet Elek: en mondjuk nem szeretem annyira palacsintat, csak a turot ettem ribizlivel.
(nem ferek hozza gepemhez, meg a kisasszonnyal kinlodunk, almos, de menne vissza a tesojahoz...)

makimano80 2013.08.04. 19:05:34

Sziasztok!

Mire ideértem màr kedvem sincs a ffi-no kommunikàciora gondolni sem. Màra eljutottam odàig, hogy az, hogy mukodjon az legalàbb is sci-fi. Nem lehet, nem megy.
Jobb lenne egyedul...

Amugy jo étvàgyat!
Vmelyik nap én is sutottem palacsintàt. Lassan ujra mukodoképes a CIF-fel kisikàlt serpenyom. Csak, hogy jot is mondjak. hehe

makimano80 2013.08.04. 19:25:19

Nem jok ezek a listàk. Nem azért, mert 'tàrgyilagos', hanem mert egy ember nem ilyen egyszeru. Ilyen lista alapjàn lehet mondjuk butrot vàlasztani, de embert nem.
Nekem nincsenek tul nagy igényeim. Alapveto értékrendunk egyezzen meg és bàrmilyen egymàssal, vagy rajtunk kivulàllo probléma felmerulése esetén a vezérszàl a megoldàs kereséséhez az legyen, hogy szeretjuk egymàst és egymàsért dolgozunk. Ezzel mindjàrt el is lehetne kerulni az egymàsra mutogatàst. En igy mukodom, de ha a màsik nem partner ebben akkor cseszhetem, màr elnézést, egy ido utàn meg nàlam is elfogy a cérna.
Az a baj mindenki annyira el van foglalva sajàtmagàval, hogy a màsikra nem tud odafigyelni, vagy nem is akar. (Persze nem mindenki, pl. én nem. Ha én nem, akkor biztos van màs is aki nem, csak szerintem azok nok én meg pàrnak mégse not vàlasztanék..) De kezdek ràjonni, hogy minek is torom magam. Lehet nekem is, csak és kizàrolag magammal kéne torodni, kevesebbet fàjna a fejem.

Es nekem màr feltunt, hogy a férfiak mindig odaado, kedves not akarnak, ha meg megvan ràunnak. Az onzo szàmito nokért hajtanak.

Pikareszk 2013.08.04. 19:32:50

@makimano80: Haragos vagy szerintem.

Nálunk én voltam önző egy időszakban, mert nagy áldozatot hoztam kettőnkért, és bár nem akartam behozni a Zemberen, mégis nehezen dolgoztam fel.
Igazából vitázni azon vitáztunk, hogy ő arról győzködött, hogy demilyenjó ez az egész, és lássam már a jó oldalát én meg arról, hogy nem, ez rossz, és hagyjon már szenvedni.
Konklúzió? nincs.
Ki a hibás? senki.
Túléltük, de pár ősz hajszálunk lett.

Pikareszk 2013.08.04. 19:34:54

@makimano80: Maki, a listában foglaltakon azért el lehet gondolkozni, amúgy még vitatkozgatni is, nem? Mié' nem arról beszélünk? De ezt már megfutottam egyszer Elekkel, szóval, nem húzom ki mégegyszer a gyufát. Pláne, hogy te most lobbanékonyabbnak tűnsz, mint a kakaózó zsúrfiú.

makimano80 2013.08.04. 19:35:48

@Pikareszk: Osz hajszàl nekem lett az elozo miatt. Tobbet nem akarok!!! ;-)

Igen, amugy most tényleg haragos vagyok. Két nappal ezelott jovval objektiven akartam a témàhoz hozzàszolni.

Nah, ide a a palcsintàt, meg a dio tortàt. Aztàn még nyissunk ki vmi szeszt is, ha lehet. hihihi Mondjuk rumos dio torta, az se rossz...

Pikareszk 2013.08.04. 19:37:02

@makimano80: Vegyél lottót, Captian Morgan van benne, csak a biztonság kedvéért ;-)

makimano80 2013.08.04. 19:38:31

@Pikareszk: àààà, azért ne félj tolem! Tudom egymàstol fuggetlenul kezelni a dolgokat, vagyis a frusztràciom nem màson toltom ki, aki nem tehet rola.

Beszélhetunk a listàrol.
-tej
-kenyér
-tojàs
-mososzer

Jajj, bocs ez egy msàk lista! ;-)))

Reszet Elek 2013.08.04. 19:39:13

@makimano80: Nem jó egyedül sem. Tipikus így sem volt jó úgysem volt jó, sehogyan sem volt jó.
A magam részéről nem hiszek a szóbeli nő és férfi közti kommunikációban. Abból mindig csak gond van. Lásd feljebbi bejegyzések megállapításai.
A problémákkal mindenki szembesül, megoldás meg nincs igazán. Mint a mellékelt szösszenetben ahol Süsü is csak kudarcot vall...

www.youtube.com/watch?v=aEDEI_UCQJY

makimano80 2013.08.04. 19:39:29

@Pikareszk: Vehetek lottot, de nyerek is vele? Mer' amugy hulyeség..:-/

makimano80 2013.08.04. 19:40:26

@Reszet Elek: Jovan, akkor leboxoljuk. Ugy is àllitolag néha màr utne....

Pikareszk 2013.08.04. 19:40:36

@makimano80: Megdoblak azzal a tojással.
Ja, hogy nem Demszky?
;-)

Reszet Elek 2013.08.04. 19:44:30

A kommunikációs probléma egy másik olvasatban...

www.youtube.com/watch?v=V_fE5P_WBeo

makimano80 2013.08.04. 19:45:25

@Pikareszk: Megnéztem azt a listàt is, amit Te linkeltél. Az nem rossz.
Eloszor az 'Elek-félét' néztem, az ugy tul egyszeru, mint a bevàsàrlo lista (ld. fentebb)

Reszet Elek 2013.08.04. 20:02:53

@makimano80: Sajna a fizikai erőszak sem segít...

makimano80 2013.08.04. 20:07:19

@Reszet Elek: Tudom, de akkor mi?
Még sose utott meg apàmon kivul férfi, én sem férfit. (Bevallom gyerekkoromban egy lànnyal verekedtem, de o kezdte, én csak védtem magam és hàt erosebb voltam). Szoval egyszer utne meg vki, az lenne az utolso alkalom is. Aki egyszer megteszi az tobbszor is, de ha nem akkor se tudnàm màr tisztelni az illetot, onnan meg megette a fene az egészet.

Pikareszk 2013.08.04. 20:16:49

Nem tom, én konszenzusra törekszek, még a korábbiak sokszor inkább a győzelemre. Anno sokszor úgy éreztem, nekem a kiegyezés nem egy történelmi pillanatot jelentene, hanem valami boldogságos megoldást. Bár néha felért volna azzal a sokat emlegetettel, tán még a törikönyvbe is bekerült volna.

Zember nem ilyen, ő a megegyezés híve.

Reszet Elek 2013.08.04. 20:16:59

@makimano80: A Díványos, általam linkelt lista nagyon gáz (részben ezért is linkeltem).

A kedvencem a "17. Úgy fogad el, ahogy vagyok."
A másik szuper a "9. Számomra ideális méretű szerszámmal rendelkezik." Ez utóbbi azért mert a felsorolás után két mondattal elcsodálkozik magán, hogy "Most vettem észre, hogy a külsejéről semmit, egyetlen szót sem ejtettem."

Szóval nagyon komoly.

Elképzelem a saját listámat egyes részeit.
8. pont: Az ágyban olyan legyen, mint egy boszorkány.
9. pont: Jó szoros és forró puncija legyen.
10. pont: Úgy cumizzon, mint az istennyila. (férfiként +1 ágybeli kívánalom)
17. pont Úgy fogadjon el, ahogy vagyok és ne is akarjon megváltoztatni.

Elég gáz lenne így? Nem is folytatom, mert szerintem igen...

Reszet Elek 2013.08.04. 20:22:28

Ááá mindegy, azért az ember próbálkozik.

Inkább hallgassatok Mustafa Sandalt:
www.youtube.com/watch?v=4ujkWMy8AvU
www.youtube.com/watch?v=lPHg-Ek3_-4

Pikareszk 2013.08.04. 20:22:46

@Reszet Elek: Szerintem neked Rita kell.
Akárhogy is nézem, minden stimmel.

Reszet Elek 2013.08.04. 20:29:32

@Pikareszk: Rita? Most hirtelen nem vagyok képben.

Pikareszk 2013.08.04. 20:31:27

@Reszet Elek: A Banyáról. Szűk nuni, boszorkányos ágyjelenetek, hatalmas szívóerő (állítólag) és rendkívül rossz ember a férje, aszondja, de szereti, hát elfogadja.

makimano80 2013.08.04. 20:32:39

@Pikareszk: :-DD Alompàr!

Hàt én is a kompromisszumos megoldàs hive vagyok. Meggyozheto vagyok sok mindenben.
Volt egy pasim, aki egyszeruen nem tudott érvelni (bolcsész létére). Nekem még mindig volt érvem az én àllàspontom mellett, amikor o màr rég kifogyott és csak annyit tudott mondani nagy duzzogva, hogy 'mindig tiéd kell legyen az utolso szo'. Hàt nem, nem kell az enyém legyen. Nem utolso szot akarok, nem azt, hogy az legyen amit én akarok, hanem az legyen, ami nekunk, mint pàrnak jo. De ehez beszélgetni, 'vitàzni' kell, mert, csak igy lehet kozos nevezot talàlni.
Igazàbol a mostani kapcsolatomban màs jellegu probléma van, de én azt most nem szeretném idecitàlni.
Egyébként én tudok indulatok nélkul beszélni a problémàrol, egy darabig...ha suket fulekre talàl a mondandom, vagy egyszeruen, csak hàrit a màsik, plàne, ha ràm hàrit, akkor egy ido utàn eldurran az agyam. De arra mindig vigyàzok, hogy ne vàgjak a màsik fejéhez vmi bàntot, amit, csak duhomben mondanék, nem is gondolom komolyan. erre tudatosan figyelek. Ez alap kéne legyen a kommunikàcioban. Nem az.

Koriander 2013.08.04. 20:33:12

hüjjek menjetek inkabb dinnyet enni, feltettem a posztot.
(elek, te eddig vegig hazudtal, aszontad te mar nem vagy oralisan fixalt:DD kozben... csak maskepp)

makimano80 2013.08.04. 20:34:39

@Reszet Elek: Azért azt tisztàzzuk màr, a 'boszorkàny' cimszo alatt arra a bizonyos vasorru bàbàra gondolsz, vagy mi? Szerintem az nem szexi. ;-))))

Pikareszk 2013.08.04. 20:35:44

@Koriander: Áhh, dehogy fixált, ahhoz képest már kéccer megemlítette a szuperlatívusz szopóreflexet, mint elvárható minimumot a toptízes jellemzőkből.

makimano80 2013.08.04. 20:36:16

@Koriander: Palacsintàra dinnye? :-o Hàt joo...:-)

Koriander 2013.08.04. 20:37:42

@makimano80: neem o a nagy seprunyeleken repkedo csajokra gondol...

makimano80 2013.08.04. 20:37:43

@Pikareszk: Akkor Eleknek egy boci kell. ;-)

makimano80 2013.08.04. 20:38:52

@Koriander: A vasorrunak is olyan a jàrgànya. Az meg a nagy orràtol nem fér a szerszàmhoz..:-/

Koriander 2013.08.04. 20:39:25

lehetoleg a partvis nyel elekkel szerves legyen.

Pikareszk 2013.08.04. 20:39:47

@makimano80: No, például én ezt a vagdalkózós hibát elkövettem. Régebben nem volt rám jellemző, most viszont megtettem néhányszor, és hát....
Na mindegy, nem vagyok rá büszke, de miután elolvastam néhány szakember véleményét, úgy éreztem, hogy most akkor mindketten le kéne ugorjunk a L.Bridge- ről, esetleg álmomban meg kéne mérgezzen. Annyira rágörcsöltem, hogy a végén már ő nyugtatott meg, hogy pont tudja, a nők azért durvulnak, mert tehetetlennek érzik magukat, és ki akarják zökkenteni a másikat a rezignáltságból. Mondom, okos.

Reszet Elek 2013.08.04. 20:40:08

@makimano80: Mondjuk ez nekem sosem okozott problémát. Nálam inkább az volt az általános, hogy a partner nem tudott belehelyezkedni a pusztán logikai közlésbe én meg nem igazán vettem le jól az ő közlendőjének az érzelmi, mögöttes jelentéstartalmát.
Szóval a szokásos elbeszélés egymás mellett. Aztán fokozatosan bevontak az érzelmi kommunikációba és a vége alkalmanként persze üvöltözés lett. Ha meg nem megyek bele csak a saját integritásom sérül amellett hogy persze nem vagyok együttműködő meg kommunikatív és a többi...

makimano80 2013.08.04. 20:42:03

@Pikareszk: Nagyon jo pasid van. Tartsd meg!

Régebben én is vagdalkozos voltam, nem volt jo, azért vàltoztattam. Igaza van a pàrodnak, csak nàlunk ez pont forditva van. Basszus! Lehet a pasim a csajom,!
:-o

Pikareszk 2013.08.04. 20:43:45

@makimano80: És lehet tejcukorérzékeny is, az úgysincs benne :D

Vagy van? Tudom, az maga az ambrózia, annyi minden értékes van benne, a skacokon kívül;-).

Reszet Elek 2013.08.04. 20:44:57

@Pikareszk: Haha! Csajok! Jellemző hogy ez maradt meg... Elsősorban a tipikus férfiképre erősítettem rá én ugyanis sokkal inkább kézpárti vagyok Persze másé, mielőtt ebbe is belemagyaráznátok valamit...).

Pikareszk 2013.08.04. 20:47:00

@makimano80: Igen, nagyon jó fej, főleg ilyen téren. Jobb fej, mint én, barátságosabb, vidámabb, van amiben rugalmasabb is nálam.

Leálltam a vagdalkozással, bár mondom, az egy abszolút túlélésre játszó (nem, inkább sikítva elbújva zokogós) időszak volt. De nagyon rossz, nyomokat hagy. Azt nem tudom, milyen mélyeket.

Pikareszk 2013.08.04. 20:47:56

@Reszet Elek: Hát persze, ez egy fontos kérdés ;-)

makimano80 2013.08.04. 20:48:46

@Reszet Elek: Azt màr rég megtanultam, hogy férfiakhoz intézett szavakat, csakis egyenesen, tisztàn érthetoen szabad megfogalmazni. Ilyenek vagytok, nincs ezzel baj, csak a nok nehezen értik ezt meg. Mig a baràtnom az elejtett fél szavambol is tudja mire gondolok, a pasi nem fogja tudni. Egészen odàig menve, hogy a 'de jo lenne, ha levinnéd a szemetet' mondatnak nem feltétlen lesz foganatja, mig a 'Kérlek, vidd le a szemetet ma'-nak màr sokkal nagyobb eséllyel lesz. Persze ideàlis esetben meg mondani sem kell, mert észreveszi. De nàlam még nem vàlo ok, ha szolni kell vmiért idonként. Mondjuk az enyém nem sok hàzimunkàt csinàl, de a mosogatàst teljesen egyedul, onàlloan, szo nélkul képes és én ezt értékelem.
Ja, és a màsik oldalrol, én sem vagyok tokéletes, tole sem vàrom, hogy az legyen.

Koriander 2013.08.04. 20:51:18

oks en befejeztem, mer meg elfenekel:-)

makimano80 2013.08.04. 20:51:40

@Pikareszk: Tarthatna a pàrod az enyémnek egy tovàbbképzést. ;-)

Koriander 2013.08.04. 20:52:16

Maki, elnezest nem offolok.

makimano80 2013.08.04. 20:53:36

@Koriander: Miért mondta, hogy két kezes, vagy mibol gondolod?

Egyébként, làtjàtok! Elek még becsuli az értékes kétkezi munkàt. O egy jo ember. ;-))

Pikareszk 2013.08.04. 20:54:45

@makimano80: Szokott a munkatársainak, a srácok sokszor fordulnak hozzá ilyesmivel :)
Nőies kicsit a lelke. Na de nem dumálom ki tovább :)

makimano80 2013.08.04. 20:55:20

@Koriander: Csak nyugodtan. Mi offolunk a Te posztod alatt tulképp. :-) Szoval, inkàbb én bocsi!

Koriander 2013.08.04. 20:56:06

@makimano80: nem mondott semmit, de szerintem ha engedi megragadni, akkor van mit.

makimano80 2013.08.04. 20:57:36

@Pikareszk: Hàt, nekem is ez kéne. Azért kéne nagyon az a 'tovàbbképzés'. ;-)

Nézzuk a szelid motorosokat. Nyitok egy sort is akkor màr. Ugyis nagyon rég ittam. :-)

Koriander 2013.08.04. 20:57:53

oks, megvan az idealis no Irina Palm:-)
amugy jo film

makimano80 2013.08.04. 20:58:47

'Bor to be wilde' Hogy ez mekkora jo zene! :-)))

makimano80 2013.08.04. 20:59:14

Born, na nem tudok irni, pedig sor még a hutoben :-D

Pikareszk 2013.08.04. 21:00:31

Volt egy vendég, aki azért rakatott műkörmöt, mert azzal olyan jól néz ki a keze, amikor megmarkolja.

Volt aki meg azért, mer' a Zember szeretője is rakatott :D

Koriander 2013.08.04. 21:00:51

ebben van, hogy penisz-konyok, ua mint a tenisz konyok:-)
www.youtube.com/watch?v=AbGA08mM5u8

makimano80 2013.08.04. 21:02:35

@Koriander: 'ha engedi megragadni, akkor van mit' ? :-))) Ez igy osszefuggne?

Reszt Elek, Te vagy a kompetens ebben a kérdésben. :-))

Reszet Elek 2013.08.04. 21:04:26

@Koriander: Nem panaszkodom :-)
Ami meg a másikat illeti, végső soron kifejezetten erotikus és rendkívül intenzív érzésekkel járó előjáték is lehet, sőt...

@makimano80: Igen. Az egyértelmű és direkt megfogalmazás fontos. Mi nem értünk a célozgatásokból.

Ez talán érdekel titeket. Fordításos de van fönn enélküli is:
www.youtube.com/watch?v=FmexMPgTlIw

makimano80 2013.08.04. 21:04:47

@Koriander: Logikus. De az én konyokom nem azért fàj, és nem azért estem el, hogy utolérjenek, de tényleg. :-)))

Koriander 2013.08.04. 21:05:04

@Pikareszk: ebben van vmi, asszem nekem is csak ezert van voroslakkom:-) , en labon szeretem a lakkozott kormot, a kezemen nekem az attetszo, foleg ha picit le vagyok barnulva akkpor rozsaszines.

makimano80 2013.08.04. 21:07:43

hàt nem tudom, én olyankor nem a kezem nézegetem, hanem a pasim, ahogy élvezi.

makimano80 2013.08.04. 21:08:08

@makimano80: ki kéne rakni a +18-as karikàt ;-))

makimano80 2013.08.04. 21:48:48

Megilletodtetek, vagy elfogyott a suti meg a dinnye? Akkora csond lett.
Ja, hogy àtmentetek. :-)

Koriander 2013.08.04. 22:05:08

@makimano80: keresem a karikakat :-) hogy kitegyem.

Pikareszk 2013.08.05. 09:47:03

Mézes kávé, diótorta
Jó reggelt mindenkinek! :)

Koriander 2013.08.05. 09:49:13

La dolce vita!
Te aztan elsz, Pika:-)

Koriander 2013.08.05. 09:50:35

(kb ugy erzem magam, mint egy atdorbezolt ejszaka utan-romokban ...)

Pikareszk 2013.08.05. 09:55:32

@Koriander: Fent volt valamelyik babó?

Koriander 2013.08.05. 10:10:14

@Pikareszk: nem. ok szerencsere aludtak. a hatam, mire bejaratom...

Koriander 2013.08.05. 10:13:04

@Pikareszk: ha mar torta szoba jott ez a te 'jutifalit' vagy a pasidat jutifalizod?

Koriander 2013.08.05. 10:16:18

(tegnap muvelodtem :-) meg egy kicsit, de mar nem linkelek, ismet egy meses statisztikaju napot zartunk, komolyan nemtom hogyan csinaljuk igy kvartettben ezt a lapletoltest es latogatottsagot, valoszinu mindegyikunknek van egy klonja, hehe)

Ms Watson 2013.08.05. 12:32:12

@Reszet Elek:
Ahogy visszaolvastam a 7vége termését, szerintem tényleg érdemes az EMK-t megismerned. Nekem úgy tűnik, hogy sok tekintetben közel áll az életfelfogásodhoz. És tulképp a racionlaitás, amiről beszélsz felfogahtó az egész kommunikáció csupán az általános érvényű szükségletekre való leegyszerűsítésének. Az tök jó lehet, ha két erre fogékony és hajlandó ember találkozik és folytat párkapcsolatot. Ellenkező esetben meg az történik, amit te is tapasztalsz konstansan: az egyik (te) a világ jobbítására törekedne, a másiknak meg ez eszébe sem jut és ez áthatja/hártáltatja az egész életüket, boldogulásukat, örömtelenségüket.
Sajnálom, ha még nem találtad meg a jó pajtást és kívánom, hogy sikerüljön (ha nem akarod akkor is :) ).

Ms Watson 2013.08.05. 12:42:51

A másik "szálra" meg, ami ide bekerült: az ulpuis ház, jaffa,stb. összes ömlengésére van kereslet, sikeresek (a szerzők valszeg így értékelik magukat a példányszám, a tv-s szereplések alapján), de messzemenő és általános érvényű kinyilatkoztatást a milyenségükről szerintem ez nem jelent. Számomra nem releváns, hogy blikk, stop, akármi szerint milyen valami vagy valaki, nem mértékadóak egyszerűen, ahogy az említett blog sem, pont azért, amit Pika is gondol róla (pedig első blikkre még szimpi is volt, aztán tovább olvasgattam, történt mindez néhány hónapja talán). Azt meg gyermekbetegségnek tartom, amikor valaki a nyilvános blogjáról írt, teljesen vállalható kritikát elkezdi kikérni magának. Bár most ezek a furcsaságok, a "visszanyal a fagyi" esetek menők errefelé.

Koriander 2013.08.05. 14:19:08

Bár most ezek a furcsaságok, a "visszanyal a fagyi" esetek menők errefelé. "
@Ms Watson: ez alatt pontosan mit ertesz?marmint merrefele?

Ms Watson 2013.08.05. 14:59:34

@Koriander:
Hát ez a "kikérem magamnak, én csak fasza csávó/csaj vagyok és minden, amit produkálok az csakis a legeslegjobb lehet, nem tűrök ellentmondást", stb és ezt komolyan is gondolják. Ezt így általánosan gondolom a mai magyar közhangulatra (erősen beleértve a politikai történéseket és irányvonalat). Nem tudok túllépni rajta, nekem ez a valóságom, örüljetek, amíg kimaradhattok belőle (már amennyire). Sajnálom, hogy kevesen képesek konstrukív vitákra, beszélgetésekre.
Kb ilyesmi, talán így könnyebben érted úgy, ahogy gondoltam, aminek szántam.

Ms Watson 2013.08.05. 15:02:12

@Ms Watson:
Ja és az előzménye, hogy exhibicionistán mindenki ír és nyilvánosan és akkor azt csak szeretni lehet. Aztán, amit írtam az előbb.

Koriander 2013.08.05. 15:44:18

@Ms Watson: oks, igy mar ertem:-)
tokeletesen egyetertek egyebkent veled, vkinek van egy nyilvanosan olvashat blogja, de velemenyt csak az mondhat, aki egyetert es azonosul, vegulis kenyelmes, poppet gyerekes.
mondjuk en is beleneztem, de olyan szinten kusza: a struktura, a ki kommentelhet, a baszom meretu fotok, hogy kb. ezzel a schwunggal en ki s fordultam, nyilvan a blog tulajdonos itteni "bemutatkozoja" meg mar csak topping a tortan. hiaba a stilus maga az ember...
na, kuldom Evuskanak es baratnoinek szeretettel az egy bolond szazat csinal:-) t

egy ferfi kell es semmi mas...

www.youtube.com/watch?v=0iHIkrx_jKM

bar lehet, hogy ez is himsovi... a franc se tudja mar.

Reszet Elek 2013.08.05. 18:09:12

@Koriander: Linkelek a linked okán a szöveg tartalmi aláhúzásaként.
www.youtube.com/watch?v=ybccljzUNVk

ezt meg csak úgy:
www.youtube.com/watch?v=PUZg7m1Uyrk

Koriander 2013.08.05. 19:29:26

bocsi ez a különleges nick én vagyok (vmi átbütyköltem)
nem ismertem :)), tetszik vahogy a sziámira emlékeztet,
Apokalipszis :))
gének tanácsa: www.youtube.com/watch?v=4ex83od0k_k
folytassam?
süti beállítások módosítása