Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Enyészpont

Enyészpont

Pornpipőke és a résmarketing

2013. augusztus 09. - Koriander

 


Koriander szerint:
Tulajdonképpen egy újabb showbizniszes hírességről lesz szó, aki a karrierje indulási pontjában különbözött a nők többségétől és nem félt élni a képességeivel: Veronica Moser. Antipipőke titkárnőként kezdett, de megunta a hétköznapi melót és szerencsés alkatának, érdekes arcszerkezetének köszönhetően egy ideig fotó- majd aktmodellként dolgozott. Mindig is szerette a férfiakat és a szexet, így 1982-től a vizuális világ egyik extrémebb ágazatában vállalt munkát, nevezetesen a pornóiparban.

A nőben igazából egy marketing stratéga veszett el, hiszen hamar felismerte, ahhoz hogy tartósan biztosítsa a jövőjét, meg kell kerülni a tömegpiaci versenyt és valami különleges dologhoz kell érteni. Ez amúgy a nagyok ‘biznicében’ bevett vállalati stratégiás kitörési lehetőség, amikor a piaci rések meglelésével extra réshozamokat érnek el. Nos, Veronicanak sikerült meglelni, és ő lett a kakis-szex királynője.

Sikerének alappillérei:

  • rés-szakosodás: a niche lehetőségére Veronica figyelmét az egyik partnere hívta fel, kipróbálta, ment neki.
  • maximális rugalmasság: Veronicanak a későbbiek folyamán sem jelentett gondot a női- ill. a férfi ürülék. fogyasztása és mennyisége, kihívásnak, megoldandó feladatnak tekintette, persze voltak réspreferenciái, szerinte a férfiaké ízletesebb.
  • szoros vevő kapcsolatok: Veronica házhoz is megy szart enni, honlapján fel lehet venni vele a kapcsolatot
  • fő kompetenciákra való koncentrálás: büszke rá, hogy a gyomra olyan, mint egy disznóé és sikerült önmaga korlátait megugornia.

120 filmben szerepelt, világhírhedtség lett. 2007-től a hanyatló ágazat és a csökkenő érdeklődés miatt kivonul a piacról és a fétis-pornográfiában vállal már csak havi egy onlájn filmet. A vele készült “Deep inside Veronica Moser’s Mind” interjúból kiderül, hogy a nőnek egyáltalán nincsenek öndefiníciós problémái, ez a munkája, ebből él, ezt szereti, sikeres és mindezt mosolygós őszinteséggel adja elő. Minden bizonnyal sok döntést kellett meghoznia és szó szerint keményen megdolgozott a sikerért. Önmagát nemes egyszerűséggel Pornarellának becézi.

Pikareszk szerint:

Szarevő. Fukarsága olyan mértékű, hogy saját igényeit sem hajlandó kielégíteni, lemond alapvető járandóságairól, örömeiről, következésképp egy haszonnak vélt cél érdekében önmagáról.
Az ilyen emberek általában olcsónak, savanyúak és élettelenek.
Veronica Moser ő maga a szar evésével fejezi ki önmagát, vállalja az igényeit és elégíti ki azokat. Ennek ellenére kevesebb mocsok böfög fel belőle, mint a tisztes- rendes kispolgárokból, akik végterméknek, nagydolognak és ürítésnek nevezik a szarást.  Ítélkezni kár, ő sem teszi, de nem is játszik együttérzésre, nem jópofáskodik, nem smúzol és nem próbál sajnálatot ébreszteni. Egyszerűen csak az, ami. Egy nő, aki más ember mocskával táplálja az ösztöneit. 

 Reszet Elek szerint:

Nagyon vegyesek az érzéseim a riport megnézése után. Az első érzés (nyitottság ide vagy oda) a fásult undor volt. Nem mondom hogy nem kattintottam még rossz helyre a monitoromon, de az ember átugorja, mint a tv távkapcsolójával a reklámot, esetleg hozzátesz egy "hú b* meg"-et. 

Aztán egy kicsit elgondolkodtam. Nyilvánvalóan az egyik legerősebb tabu meghaladásáról van szó. Nehéz is lenne hasonlóan erőseket felsorolni. Talán a vérfertőzés, a nekrofília és a zoofília hasonló mértékű tilalom. Ezekkel ellentétben viszont nem árt senki másnak, sem embernek, sem állatnak, sem mások emlékének. Különös volt látni azt a könnyed és humoros hozzáállást, ahogy a témáról beszélt és némiképpen elgondolkodtató, hogy valaki éveket áldozzon (két évnél is hosszabb tréning) azon képesség megszerzésére, amely nélkül képtelen lenne az ilyen jellegű szenvedélyét teljes mértékben kiélni.

Az "átlagemberek" (már ha létezik ilyen) kivetik maguk közül az ilyen moser-féléket, pedig ha belegondolunk nap-nap után mi is kétpofára esszük, mégha nehéz is beismerni. Körülnézek és számtalan szarevőt látok a világban! Aztán jön valaki, aki őszinte mosolygással az arcán ezt valójában is és örömmel megteszi.

Nos ki a nagyobb szarevő? :-)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enyeszpont.blog.hu/api/trackback/id/tr155453676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pikareszk 2013.08.09. 16:20:02

Elek, egy húron pendülünk, el se hiszem. ;-)

Koriander 2013.08.09. 16:57:28

az álom karrier :-) lehet, hogy csucsribi vagy szuperribik rovatkent kene ezeket a posztokat felfuzni, egyik hetennegy szupermodell, masikon gy pornos...
ugyanakkor ezerszer ertelmesebben beszel, mint pl. Vogyanova, ez legalabb leerettsegizett.

Reszet Elek 2013.08.09. 17:45:33

@Pikareszk: Pedig nem beszéltünk össze! :-)
@Koriander: Erre nekem a Párhuzamos életrajzok jutottak az eszembe Plutarkhosztól. A kérdés csak az lenne, hogy kit kivel párosítanánk. Az élő és közelmúltban élő magyarok alapban kiesnek a politikusok különösképpen. Esetleges peres eljárás, miegymás miatt. Pedig lenne politikus vagy média személyiség, akit szívesen "párhuzamos életrajzolnék" jelen cikk alanyával...

Koriander 2013.08.09. 18:08:03

@Reszet Elek: hat a politikusokat tenyleg ne keverjuk mar a trutyiba:-)
kulonosebben nem szeretnek sorozatot, tegnap amikor vmi blog kompatibilis kepet kerestem a norol, Heidikaba is belebotlottam, ahol ep Seal farkat ecseteli, szoval ez a no egy alapmegvetest valt ki, de igazabol a masik is. roncsok. lehet, hogy sikeresek, de roncsok.

a veszelyesebbek a Heidi felek... szerintem.

Reszet Elek 2013.08.09. 20:52:10

@Koriander: Alapvetően először a siker fogalmát kellene definiálni.
Sok pénzem van? Sokan ismernek? Esetleg valami más?
Szóval nem biztos hogy sikeresek mégha roncsok is.

Koriander 2013.08.09. 22:19:00

@Reszet Elek: nézd, számomra sem ez, sem a vogyanova féle dolog nem a siker példája, mindkét esetben én a lelketlenséget látom, talán Vogyanovának esélye van még emberként élni/ újraéledni, de ez a nő nem hiszem, hogy már kimászik a szarból.

nemtom, van-e lehetőséged vhonnan leszedni, de nagyon jó könyv a témában:
www.amazon.com/Soulless-Story-About-Fake-Man/dp/5170338511

Reszet Elek 2013.08.09. 22:37:42

Így első ránézésre orosz nyelvűnek tűnik (a film is).
Nem sok esély van rá, oroszul meg nem tudok. Még annó igencsak megutáltatták velem.

Koriander 2013.08.09. 22:45:28

@Reszet Elek: az amazonos az angol, lefordították angolra.

Koriander 2013.08.09. 22:50:16

a munkáról meg Anna Ahmatova verse jutott eszembe :)
A költő

Gondolj belé, hát ez is munka ?
Milyen gondtalan, könnyű lét:
füled egy dallam körülzsongja,
s elhiteted, hogy a tiéd.

Vagy egy vidám scherzo zenéje ,
néhány sorodba költözött,
s megesküszöl, hogy szíved vére
ömöl csilló füzek között.

Aztán kihallgatod a fákat,
mintha-hallgatag fenyőt,
míg a köd gomolyogva árad,
függönyként leng szemed előtt.

Csensz jobb felől is, bal felől is,
sőt még — és nem bánt bűntudat
kicsit a pajkos élettől is.
De mindent — az éj csendje ad.

Koriander 2013.08.09. 22:51:34

még egy, ez nagyon funky:

A múzsa

Éjjel, amikor várom érkezését,
úgy érzem, hajszálon függ életem.
Mit számít ifjúság, szabadság, szépség,
ha fuvolás vendégem itt terem?
Már itt is van. Hátraveti megoldott
leplét, és rám tekint figyelmesen.
Azt kérdem tőle: „Danténak a Poklot
te diktáltad?" Azt mondja: „Én, igen."

1924

Reszet Elek 2013.08.09. 23:03:19

@Koriander: Kicsit tágabban a poszthoz illetve a világunk jelenlegi állapotához. Hátha nem ismered.

www.szepi.hu/irodalom/vers/tvers/tv_184.html

Pikareszk 2013.08.10. 09:54:34

Szerintem a sikernek nincs abszolút mércéje, így nem is lehet egy embert egyértelműen sikeresnek vagy nem sikeresnek titulálni.
Különválasztanám a szakmai, magánéleti sikert, és szerintem létezik az emberség kategória is, ahol az mérettetik, hogy milyen módon ártottál vagy sem.
Heidi és Vodianova is sikeresek szerintem szakmai értelemben, magánéleti értelemben viszont most úgy tűnik, nehézségek előtt-után vannak. Ettől függetlenül, egy jó házasság, lehet sikeres életszakasz, még ha szétmegy, akkor is.
A válás például egy bukásnak tűnhet, de azt is lehet jól csinálni, tisztességgel, keveset ártva, és akkor már ott is az emberség kérdése.
Másrészt a válás nem feltétlen az elbukás szinonímája. Ha jól választottak volna, és nem csinálták jól, akkor esetleg, de akkor már hamarabb buktak, nem akkor, amikor le lett 'papírozva' :) .
Moser sikeresnek tűnhet a scatporn rajongók körében, egy emberi roncsnak meg azokéban, akik nem látnak benne mást, mint egy vécécsészét.
Aztán persze úgy tűnik, az interjúból, hogy ő maga is akként tekint önmagára, de ez neki jó így. Így meg már megintcsak nem alkalmazható abszolút mérce, csakis a saját. Ez az elfogadó gondolkodásmód alapja, nem? Hogy mindenki a maga kis világában a maga sikerét érje el.

Pikareszk 2013.08.10. 10:03:10

Aztán ott van az is, hogy nekünk fogalmunk sincs arról, hogy ki milyen árat fizet azért, amit elért. Honnan tudnám, hogy én boldog lennék-e? Jobb lenne-e mint most? Zöldebb -e valóban az a fű?
Egyáltalán, képes lennék -e rá?

Aki manapság elhiszi, amit láttatnak vele, az valószínűleg hamar pofára fog esni, vagy egész életében egy vigyorgó báb lesz, aki tök örül, hogy hasonló árnyalatú sálat tekerhet a nyakára, mint HeidiLindaAngelina.

makimano80 2013.08.10. 10:20:19

Hàt, én ehhez, csak annyit tudok hozzàszolni, hogy nem értem miért nem csaptak le erre a nore a fogkrém és szàjfrissito termékek gyàrtoi. Kituno reklàm alany lenne.

Koriander 2013.08.10. 10:26:45

@Pikareszk: ket kulonbozo dologrol beszelunk, nem tudom maskeppen megfogalmazni, de ezek a nok eladtak a lelkuket az ordognek, innentol a kerdes az, hogy hiszel-e ilyesmiben vagy sem.
en hiszek, innentol szamomra ez egy kovethetetlen ut ez az egyik.
a masik, tegnap amikor probaltam egy hasznalhato kepet talalni total zaklatott lettem a latottaktol, a nagyom amikor meglatta a fenti fotot azt mondta anya csukd be, felek.
vmi belul mocorog, fel es tiltakozik, ezt hivjak leleknek.
ezt ereztem Vogyanovanal is, vmi BELUL tiltakozik.
a kerdes ennel sokkal bonyolultabb hogy egy kommentben megvalaszolhassuk, Goethenek 30 eve ment ra a Faustra.

Koriander 2013.08.10. 10:28:57

@Reszet Elek: nem ismertem, remelem, ha vki ideteved az oldalrol es elolvassa a kommenteket, nem keri ki maganak, hgy idecitaltuk oket:-)

makimano80 2013.08.10. 10:44:54

Egyébként akàrki akàrmit mond, amit ez a no csinàl az egy beteg dolog.

@Koriander, én értem mire gondolsz, egyet is értek veled.

Mennem kell dolgozni. Tovàbbi szép napot!

Koriander 2013.08.10. 11:25:49

@makimano80: Moser eseteben egyertelmu...ebben nincs is vita, de potencialisan az o szemelye nem is jelent veszelyt, gondolom egyikunk s szeretne a gyereket effelea meses siker fele terelgetni, viszont ha megnezed a tehetsegkutatok "viragzasat" es hogy a eletkort egyre lejjebb viszik es amikor azt olvasod, hogy 15 evesen Parizsban el egyedul es BARMIKOR megvendegelhetik egy pikansabb ajanlattal, akkor viszont mar vannak problemak, mert sokan ezt meses dolognak kepzelik el, holott a sullyeszto fele ugyqnaz az irany.

Reszet Elek 2013.08.10. 11:57:13

@Koriander: Nekem Elvis jutott az eszembe. Sosem tudta megemészteni a sztárságát nem is élt boldog életet. Michael Jackson jobb példa. Tőle még a gyerekkorát is ellopták.

Pikareszk 2013.08.10. 15:17:58

@Koriander: Én értem miről beszélsz, én viszont másról.
Mert a siker volt a kérdés.

Pikareszk 2013.08.10. 15:28:06

Mondjuk en nem tudom megállapítani hogy mi az hogy 'jo' meg hogy 'rossz' .

Egyszerűen számomra nem egyértelmű.

Koriander 2013.08.10. 16:21:09

@Pikareszk: pedig, ha az utat definialni tudjuk onmagunknak, akkor megvan a mihez kepest koordinata rendszer is :-)
@Reszet Elek: ez is stimm, csak, ha pl MJ boldog gyerek lett vlna kerdes kepes lett volna ugyanarra, szoval az alkotasra ilyen ertelemben jobban hat a szenvedes, mint a boldogsag.

Pikareszk 2013.08.10. 18:54:09

@Koriander: A művészek többsége így van ezzel, legalábbis így volt mostanáig. A kortárs művészek között talán több a rendezett életű, de nem tudom biztosan.

Koriander 2013.08.10. 20:23:33

bocsanat, de leszedtem a not, nagyon zavart.

Reszet Elek 2013.08.11. 22:53:27

@Pikareszk: No majd lehet hogy egy kicsit erre viszem el a megbeszélt posztomat. De lehet hogy inkább a formakincsnél maradok. Mindenesetre nem akarok sokat markolni elvégre nem vagyok valami francos esztéta vagy művészettörténész... és nem akarok semmi sznobosat sem.

Pikareszk 2013.10.13. 14:25:18

@Reszet Elek: Akkor mit akarsz Elek?
:D - magas laszti volt

Ezt már nem neked, csak ide : Ettől a Schiele képtől feláll a szőr a hátamon.
Kedvem lenne haragudni, de nagyon erre a Schielére is, meg úgy sok minden másra is.

Reszet Elek 2013.10.13. 14:52:19

@Pikareszk: Csak amolyan csöndes molyolást!
Mi a baj a képpel?

Pikareszk 2013.10.13. 18:30:36

@Reszet Elek: Kiszolgáltatottság...
Valahogy az a benyomásom, hogy ez a kép nem egy szép nőt akar ábrázolni egy kívánatos pózban, hanem az üzenete a tárgyias funkció. És ez nem tetszik.

Reszet Elek 2013.10.13. 18:56:43

@Pikareszk: Abszolút igazad van a kiszolgáltatottságot illetően. A tárgyiasításban már nem biztos hogy egyetértünk. Végülis Schiele művein a nőiség egy más aspektusa jelenik meg. Valahol a modelljeit megfosztja a pozitív "nemi" kisugárzástól. A nő nála nem a "vágy titokzatos tárgya", sokkal gyakrabban bomló, múlandó anyag. Jó ez egy kicsit erős megfogalmazás, de van benne valami. Vö. pl. Diane Arbus fényképeivel...

Pikareszk 2013.10.13. 19:20:55

@Reszet Elek: Igazad lehet, a tárgyiasításban én sem voltam biztos, csak a kiszolgáltatottságban. Ámbár, ha azt veszem számba, ahogy, akit ábrázol..
Nem ismerem Schiele munkásságát igazán, ám nem tartom túlzónak a 'múlandó anyag' kifejezést. Az érzet fellelhető a bomlásközelinek ábrázolt húsban. Mintha már a rothadás is ott volna.

Hm, érdekes kapcsolódás Schiele és Arbus képeit összehasonlítani..
Arbus olyan természetes és pőre módon ábrázolta a torzat (túl a korbeli technika sajátosságain) hogy százsorosan köszönt vissza az iszony a képein. Ha csak ezt az egy alkotást veszem figyelembe Schielétől, lustaság miatt, akkor ebben a profánságban (póz, mozdulat, technika) is ott rejlik a valóság megsokszorozott üzenete.
Arbus maga nekem a horror anyja, nála ijesztőbben senki sem ábrázol óriásokat, törpéket, testi torzulattal születetteket, fáradtabban transzvesztitákat, riasztóbb erejű ikreket. Például Stanley Kubrick is az ő egyik képét vette alapul, amikor a The Shining-ot forgatta, ha emlékszel az ikerpárra, akik megjelentek? Az az ikerlány fotó adta az ihletet Kubricknak, hogy kislányokat használjon rémisztőnek szánt jelenetekben, amit egy new jersey-i iskolaudvaron készített egypetéjű ikrekről.

Most megnézem Schiele más képeit is, rég találkoztam velük, még tán gimiben.

Pikareszk 2013.10.13. 19:43:58

Hah, azt már látom, hogy Arbushöz hasonlóan Schiele sem szeretetből fordult a marginalitás felé.
Egyikük sem próbálta meg azt állítani, amivel ma mindenki próbálkozik, hogy 'Nézd, milyen aranyos'...

Reszet Elek 2013.10.13. 20:05:09

@Pikareszk: Hát a cukiság-mérő egy cseppet sem leng ki egyiknél sem az biztos...

Koriander 2013.10.14. 09:35:20

@Pikareszk: sorry, hogy nem tecc a kép :), de az előző az meg a totális kiégettség volt, engem meg az irritált. szerintem Schiele tökéletesen passzol a témához (mégha nem is moseresen extrém módon). Ettől függetlenül nekem tetszik a térdellő csaj.
Ami a tárgyiasítást illeti, érdekes a ribiséták ellen nem sok feminista tiltakozik :D, pedig az aztán tényleg olyan, mint a húspiaci felvonulás némelyik esetben csupa bélszín... és pillázik, hogy de mégisméééér áll fel erre bárkinek is a farka, talán ha megszólal az végülis kordában tartja a zingereket. na mindegy. csak amikor szóba kerül a kikérem magamnak a tárgyiasítást, akkor mindig beugrik a slutwalk és az üzenete.

Pikareszk 2013.10.14. 10:04:44

A Guernica is rossz érzéseket kelt benne, ami annyit jelent, hogy Picasso remekül ábrázolja a háború borzalmait. Egy pillanat alatt megértettem belőle olyasmit, amit sosem éltem át. Ez a művészet. Ugyanez van a fenti képpel. Egyéni preferencia, hogy kinek mi okoz pozitív es negatív érzéseket, gondolom.

Nem hiszem hogy érdemes ide hozni a feministakat meg a slutwalkot, nem is értem a kapcsolódást.
Azt meg főleg nem értem, hogy miért kene tiltakozni az ellen, hogy kihívó öltözékben ejtik meg. Gondolom azért, mert ez az egyik mozzanata a szexuális erőszak elleni tiltakozásnak - azért mert miniszoknyat hordok, meg nem vagyok dugható.

Pikareszk 2013.10.14. 10:06:39

Mellesleg nehogy mar egy miniszoknyat viselő nő tehessen róla hogy egy primitív fasznak mindentől feláll a farka?

Koriander 2013.10.14. 10:24:13

a slutwalk mint a nok nok altali targyiasitasa csupan asszociacio volt.
de ugy gondolom, hogy ha miniszoknyat hordok azzal ingereket bizsergetek, es ezzel jobb tisztaban lenni, es ki-ki a szocializaltsaga fokan reagalja, de ha klassz labakrol van szo akkor egytol egyig a reakcio ugyanaz, bar nem vagyok ferfi igy akar tevdhetek is a merevedes biologiajaval kapcsolatban.
amikor sortban grasszalok nem lepodom meg, hogy utanam futtyognek a jardat javito munkasok, lehet hogy az ujsagjat bogaraszo kavezos intellektuel is magaban ezt teszi, csak hangtalanul. ez meg nem jelenti azt, hogy szexualis eroszakot hajt majd vegre, bar szerintem amelyik kutya ugat az altalaban nem harap. szoval en a helyen kezelem az ilyesmit, nem is ertek meg kellemetlen meglepetesek.
egyszeruen van egy csomo no aki olyan szinten nincs tisztaban a szexussal, hogy mar vicc.
ami schielet illeti a csaj engem hatarozottan bizseregtet, elkepzeltem a szitut, egy szamomra kedves szeretovel, akar igy is.

Koriander 2013.10.14. 10:25:39

de kedvenc poziturakrol mar tenyleg ne nyissunk vitat :-)

makimano80 2013.10.15. 00:31:23

@Koriander: Ha csak a pozt nézed az lehetne szexi, de ha megnézed a no arcàt is...arrol nem az sut, hogy kélyesen vàrja a szeretot, hanem max. az, hogy egy ujabb kuncsaftot kell kibirni, de legalàbb is vkit, akinek nem épp onként, dalolva adja àt magàt.
A fején gorcsosen osszekulcsolt kéz pedig egy védekezo tartàs. Aki élvezkedik az a hajàba tur, vagy a pàrnàt gyuri inkàbb.

makimano80 2013.10.15. 00:32:44

@makimano80: Na, csak a lényeget hagytam le. Szoval ezek miatt ràm sem tesz pozitiv benyomàst ez a kép. Ami azt jelenti, hogy ha a fentebb irtakat akarta àbràzolni Schiele, akkor jol dolgozott.

Koriander 2013.10.15. 10:52:12

@makimano80: én nem látom a nő arckifejezését, és az, hogy a kezét összekulcsolja az mitől védekező? kiszolgáltatott/alávetett, de nem védekező...
Ok, de ha már kettőtöket zavar ez a kép, szívesen lecserélem mondjuk egy Klimtre :), ő is bűzlik a szextől, de tiszteletteljesebben ábrázolja a modelljeit, vicces is lenne Adele négykézláb, pedig bizti úgyis kipróbálták :))

Reszet Elek 2013.10.15. 11:49:23

@makimano80: Szerintem ez olyan, mint a rorschach-teszt. Mindenki azt lát bele, amit akar. Másrészt meg beszélgetést generált. Ha másért nem, ezért is megérdemli hogy maradjon.

makimano80 2013.10.15. 12:56:54

Na, àcsi! Szo nem volt arrol, hogy le kellene cserélni a képet. Nem ezért irtam, amit irtam. Sot, nem is arrol volt szo, hogy a kép nem tetszik, hanem arrol, hogy milyen érzetet vàlt ki belolem.

Egyébként a poszt témàja is igencsak negativ érzetet kelt bennem, tàhàt nem nagyon passzolna hozzà egy kacér, vidàm kép.

Nem kritizàltam a képvàlasztàst, csak leirtam mit vàlt ki. Mint ahogy Elek is irta, beszélgetést generàl. Azzal nincs semmi baj. Ezért van az oldal, nem? :-)

Koriander 2013.10.15. 13:23:05

@makimano80: nem éreztem kritikának.
azért ajánlottam fel a képcserét, mert az eredeti moseres bennem olyan iszonyatot váltott ki, hogy bitang mód zavarta a tudatalattim- egy dolog betűvel és más dolog képpel látni a totális emberi (le)bomlást.
Ezért, elfogadom, ha ti kettőtökben a Schiele által ábrázolt kiszolgáltatottság eme ábrázolása valamit legbelül bánt/ piszkál, akkor lecserélem. no offense.

Koriander 2013.10.15. 13:24:43

de ha ez csupán egy műelemző csevej, akkor oké és tekintsük a képcserés felajánlásomat tárgytalannak.

makimano80 2013.10.15. 14:20:29

@Koriander: Szerintem ne cserélgesd annyit a képet. :-)
Az elozo kép rosszabb volt. Bàr az igaz, hogy konkrétan kapcsolodott a témàhoz, hisz arrol a norol volt szo, de elég rémiszto volt.

Ez a kép jobb, mert egyrészt kapcsolhato a témàhoz, plusz, igen, lehet muelemezni. Rogton két funkciot is betolt.

Kulonben is a sajàt posztod alatt, had dontsd màr el te, hogy milyen illusztràcio legyen. Ne befolyàsoljon, hogy ki mit gondol rola.

Ha mindig mindenben mindenki egyetértene, akkor mirol beszélgetnénk? A bologatàst nem lehet leirni. ;-)

Koriander 2013.10.15. 14:33:21

monnyuk ez egy hatkezes poszt, szóval nemcsak az enyém, annyi, hogy a bejegyzést én hoztam létre, az ötlet Reszeté volt, a mi kis tiszta lelkünk Pikával nem jut el ilyen mélységekig :), ilyen ocsmányságokra rábukkanni csak egy férfi képes.
és voila most már Eleknek is "beszóltam" :)). hiáb a na, megyek átnézek a banyára, hogy a vérszomjamat enyhítsem.

Reszet Elek 2013.10.15. 16:50:49

@Koriander: Hehe! Tényleg! Még én bukkantam rá a riportjára.

Pikareszk 2013.10.15. 21:49:06

@Koriander: Áh, nehogy kicseréld!
Bennem negatív érzést kelt, mert ahogy fentebb már Elekkel kitárgyaltuk, Schiele ábárzolja a múlandóságot, és ez a nő bár fiatal, egyáltalán em friss, bár fehér, egyáltalán nem előkelő, szexualitást idéz, mégsem szexi.
Nekem ő egy szerencsétlen, kiszolgáltatott és elhasznált teremtés, akinek nehéz élete van és kevés öröme, életereje se sok. Nekem ez jön le róla, és beszélgetünk róla, ez a lényeg.
Le ne szedd!
Höhö, ez nem az egyszeri hely, ahol úgy megy, hogy letiltom a kommentet meg leszedetem a posztot mert mások gondolata sérti a kis pc világomat. ;-)

Pikareszk 2013.10.15. 21:53:48

@makimano80:

'Kulonben is a sajàt posztod alatt, had dontsd màr el te, hogy milyen illusztràcio legyen. Ne befolyàsoljon, hogy ki mit gondol rola.'

Senki sem kérte hogy szedje le. Mosert is Cori nem bírta, pedig nem is volt olyan vészes az öreglány ;-)

Nekem ez a kép egyébként több fájdalmat és nyomort mesél, mint az. Lehet azért, mert Moser a maga áldozata, míg ez a nő elképzelhető, hogy a koré és a társadalmi helyzeté, és az érzéseim már asszociációkon alapulnak.

Pikareszk 2013.10.15. 22:05:22

@Koriander: Ez a slutwalkos kommentre:

Szerintem az, hogy kit mi bizserget, megintcsak egyéni kérdés, sajnos vannak, akiket a kisfiúk, míg mások beérik a miniszoknyás csajokkal.
Szerintem elvárni, hogy egy nő tisztában legyen a szexussal, annyit tesz, hogy legyen vele tisztában, hogy a férfi olyan 'lény', aki bizony rámozdul a sortra, vagyis ne csodálkozzona ha....?
(Vagy hogy érted?)
Na most, ez nem fair, és a férfit is minősíti, egy ösztönlény szintjére lövi be. Egyik sem oké szerintem.
Az, hogy egy kávé mellől megnézi valaki a sortos hátsód, az tök rendben van, én is megnézek néha szép férfiakat, még olykor ilyen-olyan gondolataim támadnak. Nem tudok vak lenni.
De igyekszem ezt kellő diszkrécióval művelni, véletlenül se szólok be, hovatovább nem markoltam még meg egy kemény seggű pasi hátsóját se, mert úgy véltem, nekem szabad.
Az, hogy fütyülnek, meg beszólnak, nincs rendben. Ez már egy interakció, valahogy le kell reagálni a nőnek, ha más nem, magában. Szóval szerintem megintcsak nem ok.
Azt hiszem értelmes férfi nincs is erre rászorulva.
Sokszor mentem apukámmal teherautóval gyerekkoromban, és láttam- hallottam, hogy a kollégái füttyögnek a nők után. Kérdeztem, hogy ő miért nem? Azt mondta hogy nincs az a helyzet, hogy ő így adja elő önmagát.
No, hát én ehhez tartom magam, nem hallgatok füttyögésre, primkóságnak tartom.

Pikareszk 2013.10.15. 22:06:58

Ja, ha nem válaszként írtok, hanem külön kommentet, a gmail nem küld értesítést, a büdös!
Szóval, válaszgombot erőletném, mert mobilon nem tudom csekkolni az oldalt rendesen, viszont a gmail-t igen! :)

makimano80 2013.10.15. 23:09:58

@Pikareszk: En tudom, hogy senki nem kérte, hogy keruljon le a kép. Ezért is irtam, amit irtam.
Az àltalad kiemelt részt azért irtam, hogy az ember nyugodtan tartson ki a vàlasztàsa, véleménye mellett, ne befolyàsolja, ha vkinek nem tetszik.

Pikareszk 2013.10.15. 23:18:01

@makimano80: Akkor biztos én értettem félre valamit.

makimano80 2013.10.16. 01:17:31

@Pikareszk: Azt nem tudom.

De ez a kép azért jobb, mert lehet muelemezni és szeretem olvasni a gondolataidat a muvészi àbràzolàsokrol, mert nagyon jo meglàtàsaid vannak.
(Ez nem nyalizàs akart lenni)

Hogy beszàlljak a miniszoknyàs/sortos témàba is, ill. a futyulos "jelensé"gre" reagàlnék. Nem tudom egyébként ilyenkor mégis milyen reakciot vàrnak a beszolos, futyulok? Ha a no semmit nem reagàl, akkor "fapina", ha csunyàn visszaszol, akkor beképzelt. Olyat még nem hallottam, hogy vki erre ugy szolt volna vissza, hogy: tényleg tetszik a fenekem? Gyerek akkor bujjunk ossze!
Ilyet vàrnànak? Vagy erre mit lépnének? Zavartan vihognànak? Na, de ez abszurd.

Nem, csak hogy primitiv dolog, de nem is lehet vele mit kezdenei, tehàt teljesen értelmetlen.

Koriander 2013.10.16. 10:45:51

@Pikareszk: @makimano80: füttyögésre vagy mosolygok egyet, vagy dobok egy puszit, ui erre egyik sem számít, ha vmi cifrát beszól, annak meg megköszönöm a bókot. A lényeg, hogy meglepni a malacot, meglepődnek. annyira egyik sem nagy macsó, mint aminek tetteti magát. váratlan reakció, asszem ennyi.
süti beállítások módosítása