Enyészpont

Enyészpont

kedvenc öt sorom Vass Tibor: K. jó verséből

2013. július 12. - Koriander

Vass Tiborra egészen véletlenül a jutyubon keresztül bukkantam rá, éppen az olvasás szeretetével kapcsolatban kerestem valamit... a srác valami egészen karizmatikusan kedves és meggyőző jelenség, külön plusz pont, hogy szereti Mórát. Azóta, ha alkalom van "vassti"-s versesköteteket kérek ajándékba.


c-isnenegro.tumblr.com, 

A mai pöttyöslasztink a K. jó versből a kedvenc öt sorunk: 

 

Koriander:

"félpercenként a k. csészéhez hajol,
ahogy fogy a tea, egyre mélyebbre,
bárcsak egy k. nagy hordó teája lenne,
hajolna le az aljáig, hogy a lumbális csigolyáin is
megnézhessem a szőke piheszőreit"

 Pikareszk:  

" most hogy mondjam meg neki, 
hogy akarok, k. akarom a piheszőreit, hogy izgassa, 
lehet, vissza kéne szoknom a dohányzásra, 
kevesebbet enni és nem hagyni izgatóan 
borotválni a nyakam, vagy nem fölnézni sose"

 


 képek: c-isnenegro.tumblr.com,  R-EDONE via Her Little Boudoir & other kinks

 

 

 

KÉRDÉS, KORTÁRSAIMHOZ

 

Mikor hallottál

gyereket, énekelni

– csak úgy, magának?

- See more at: http://irodalmijelen.hu/2013-jun-21-0157/fodor-akos-erintesprobak#sthash.kcxll2kZ.dpuf

A bejegyzés trackback címe:

https://enyeszpont.blog.hu/api/trackback/id/tr985398765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koriander 2013.07.13. 21:15:46

k.jo poszt lett:-) csak meg be kene fejezni

Pikareszk 2013.07.13. 21:49:53

@Koriander: Menjen akkor a négykezes ötsoros?

makimano80 2013.07.14. 16:53:03

Hmm. Elolvastam a 'verset'. Háát, nem az én stílusom. Most én leszek a troll, mert nincs még ilyenetek. ;-p
De holnap már nem vállalom! :-)

Koriander 2013.07.14. 16:56:14

@Pikareszk: ezen tegnap óta töprengek, hogy mit jelent :))

Koriander 2013.07.14. 16:57:41

@makimano80: igen a marketingünk még nem túl jó, ha majd futrobog a kicsikocsi talán lesz troll is.
:)) mikután lordozisom van bizti attól tetszett a dézsányi teába boruló női alak, elképzeltem, és fáj.

makimano80 2013.07.14. 17:06:23

@Koriander:
:-) Jobbulást!
Nekem nem sikerült felfedeznem a 'versben' a költészetet. Valójában a rengeteg értelmetlen szóismétlés zavar.
Ettől még én is jobbakat írok gyenge pillanataimban. ;-)

Koriander 2013.07.14. 17:20:04

@makimano80: szerintem meg nagyon eredeti,
nagyon érzéki és ösztönös, ua. hihetetlenül összeszedette és tudatosan ír, baromira érzi a nyelvet, játszik vele, plusz pont a többértelműségért, kisérletezésért és nadzson-nadzson szexi.
annál jobban nem müxik a kémia, ha már vkinek a piheszőrének gondolata is izgató, szerintem.

Molinaseca 2013.07.14. 17:36:01

Nagyon tetszik ez a vers, és szerintem azért jó, mert teljesen hétköznapi gondolatból, szófordulatból csinál prózai ritmust.
Szexi, és ha arra gondolok, hogy milyen érzés amikor a nyakamon a piheszőröket érinti a fodrász...! Brrrrr :)

Koriander 2013.07.14. 17:54:02

@Molinaseca: ezek szerint rövid a hajad :D

Pikareszk 2013.07.14. 18:07:44

@Koriander: Két ember két keze, öt sorban az öt sorról :)

Pikareszk 2013.07.14. 18:10:21

A kedvenc öt soromban benne van az a feloldódás, vagy ép átbillenés előtti tépelődés, amikor minden egy lapon van, amikor minden egyes odavazető lépésnek érzed a súlyát, és érzed a penge élét a talpad alatt, amiről nem tudod, hogy melyik oldalra esel.

Pikareszk 2013.07.14. 18:14:35

@Pikareszk: És igazából én, aki gyűlölök, és nem is tudok profin dönteni (nem a jó döntésekre gondolok, hanem a döntés folyamatára) szeretem ezeket a pillanatokat, mert olyankor nagyon jól látni a kerek egészet, és ennek a terhe alatt talán könnyebb is elmozdulni valamerre, de mégis, amit szeretek az az, hogy ihletettek ezek a pillanatok. Egy ponton bizonyossá válik, vagy akár megkérdőjeleződik minden.

Koriander 2013.07.14. 18:17:52

@Pikareszk: pedig nyócc' évig tanultam zongorázni :))
ezt az égést.

Pikareszk 2013.07.14. 18:24:38

@Koriander: Pedig azt hittem, olyan olcsó felütés lesz, mint a fekete -fehér a Halálos tavasznál. Osz' mégse ütötted le :D

Koriander 2013.07.14. 21:11:58

@Pikareszk: ketbalkezes roplabdas vok:-)

makimano80 2013.07.14. 22:47:55

Az érzèkisèg az okë, a téma rendben, de maga a vers, mint egész, nekem egy zagyvasàg. Nem jön be ez a stílus.
Koriander geometriás levezetése nekem jobban bejött stílusában. ;-)

Koriander 2013.07.15. 00:10:06

@makimano80: hehe, de en nem vok kolto,talan ezer'
ez a srac meg nagyon tud.

Reszet Elek 2013.07.17. 16:30:59

Kedvenc részem:
"Izgatott leszek, fölkapom a fejem,
egy k. nő veti le az előttem ülő széken a kardigánját,
izgatott leszek, fölkapom, nem kell tovább öltöznie,
elég, ha kivillan a k. nő nyaka,
a szőke piheszőrök a k. nő nyakán izgatottá tesznek,
bal mutatóujjának begyével
a nyakán izgatja a szőke piheszőreit,
nem sejti, hogy ugyanezt csinálnám
most én is a legszívesebben"

Ha nem is szagértés lesz, néhány gondolat: Számomra a jó vers csak olyan lehet, melynek a felütése is az. Ezért a vers kezdete, mint kedvenc. Ami pedig az élethelyzetről: Apróság mondhatnánk, ám az élet valójában pont az ilyen apróságokból áll össze. A mai világ arra tanít, hogy átsunanj az életen, pedig a lénye csak kicsiben és gyalogmenet látható, érezhető!
Szépséges olvasóm! Gondolj az első szerelmedre! Mi a legkedvesebb emléked? Biztos valami apró, ám hihetetlenül élő dolog, valami csacska-kis szösszenet. Hogyan írnád le kedvenc ételed ízét, ahogy jó pillanatodban általad szeretett valaki elkészítette? Milyen érzés, amikor a Napocska a lombok között átpislantva táncot jár a bőrödön? Meg lehet-e fizetni az élményt, amikor az eltelítő, ám finom ebéd után a melegből a hűs hálószobába menekülve és a megerőltető emésztés üdvén kidőlve, párod félálomban az ágyban a füledbe szuszog, pici szőröcskéi a félig-meddig már alukáló nyakacskádat birizgálja.
Ne feledd! A szív és lélek a jelenben tud és akar élni! A múlt a gondolatoké, a fagylaló észé, a jövő pedig még nem létezik!
süti beállítások módosítása